angelsss

Sóc una mestressa de casa que m'agrada cuinar. Ja fa temps que les meves filles em demanaven que redactes i guardes las receptes que elaboro a casa, per al dia de demà cuina elles. (De fet la majoria són de la meva mare Montserrat, algunes són d'altres llocs que jo he anat recopilant i personalitzant al meu aire, un cop les he cuinat). I ara gràcies aquest bloc, las puc fer arriba a més persones que els i agradi la cuina. M’agradaria que us poguessin servir d'ajuda. Ángels.







dissabte, 5 de maig del 2012

BACALAO CON ALMENDRAS


600 gr bacalao desalado       100 grs almendras fileteadas
queso rallado
Beixamel:    ½  l. leche    50 mantequilla    40 harina
nuez moscada    sal   y pimienta blanca
Enharinar y freír el bacalao con abundante aceite caliente
hasta que se dore.        
Hacer la beixamel y dejar que se espese un poco.
Poner el bacalao en una plata para horno, encima la beixamel
las almendras y el queso rallado.  Gratinar.
                                                                              Angels  
                                                                

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada