angelsss

Sóc una mestressa de casa que m'agrada cuinar. Ja fa temps que les meves filles em demanaven que redactes i guardes las receptes que elaboro a casa, per al dia de demà cuina elles. (De fet la majoria són de la meva mare Montserrat, algunes són d'altres llocs que jo he anat recopilant i personalitzant al meu aire, un cop les he cuinat). I ara gràcies aquest bloc, las puc fer arriba a més persones que els i agradi la cuina. M’agradaria que us poguessin servir d'ajuda. Ángels.







dimecres, 15 de febrer del 2012

DEMIS ROUSSOS (Morir al lado de mi amor)

1 comentari:

  1. Hola Angels, hoy he podido entrar en un bloc, menos mal, es que me salia el icono y no podía acceder a el, y ahora estoy dentro no me preguntes como lo hice, solo se que puedo dejarte un comentarios, bueno en este fin de semana de Carnaval, espero que te lo pases bien, te mando un fuerte beso, para ti, Francesc alias Bruq. MUACKSSSSSSSSS

    ResponElimina