angelsss

Sóc una mestressa de casa que m'agrada cuinar. Ja fa temps que les meves filles em demanaven que redactes i guardes las receptes que elaboro a casa, per al dia de demà cuina elles. (De fet la majoria són de la meva mare Montserrat, algunes són d'altres llocs que jo he anat recopilant i personalitzant al meu aire, un cop les he cuinat). I ara gràcies aquest bloc, las puc fer arriba a més persones que els i agradi la cuina. M’agradaria que us poguessin servir d'ajuda. Ángels.







dissabte, 28 de gener del 2012

PESCADO A LA BILBAINA

                                    
pescado  (que puede ser merluza, rape, etc).
1 cebolla      1 latita tomate solis     2 ajos    
fumet    almendras    harina
Poner en la cazuela aceite y cebolla cortada fina que se haga lentamente. Agregar una cucharada de harina y mover sin parar, tirando el tomate frito. Menear un minuto más y echar los ajitos cortaditos pequeños, el fumet y el pescado. Que se vaya haciendo y dos minutos antes de terminar echar una picada de almendras.
Opción:   (Cigalas).  Se freirán en aceite con un poco de harina. Se añadirán un poco antes de terminar el pescado junto con su aceite.                                          

                                                         Angels  

1 comentari: