angelsss

Sóc una mestressa de casa que m'agrada cuinar. Ja fa temps que les meves filles em demanaven que redactes i guardes las receptes que elaboro a casa, per al dia de demà cuina elles. (De fet la majoria són de la meva mare Montserrat, algunes són d'altres llocs que jo he anat recopilant i personalitzant al meu aire, un cop les he cuinat). I ara gràcies aquest bloc, las puc fer arriba a més persones que els i agradi la cuina. M’agradaria que us poguessin servir d'ajuda. Ángels.







dilluns, 30 de gener del 2012

PICA - PICA

                          
Champiñones       Patatas          Cornas
Aceitunas             Almejas          Ganchitos
Mejillones            Anchoas         Tacos jamón
Alcachofas            Almendras       ¨   fuet
Cacahuetes           Queso              ¨   longanizA
Croquetas             Frankfurts      ¨   chorizo
Espárragos            Datil-beicón                  
Bolitas de queso    Pates            Piña al horno
Calamares romana
                                                                                                                                                                                                    

Melón con jamón    
Piña con jamón                   
     

Angels                    
                                                              

2 comentaris:

  1. DEU ESTA EXQUISIT, VINGEN DE TÚ, UNA ABRAÇASA, A , Y ES MOL GUAY EL BLOC. muacksssssss

    ResponElimina
  2. Angels ja he vist el teu bloc. T'ha quedat molt bè. provaré algún plat

    ResponElimina